نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

امام خمینی(ره) احیاگر عدالت بود/ تشکیل کمیته های تخصصی همایش بین المللی عدالت از منظر امیرالمومنین(ع) در استان مرکزی

آیت الله دری نجف آبادی نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) را سند حقانیت شیعه برای حمایت از اصل عدالت خواند و گفت: در انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) احیاگر عدالت بودند و امروز تحقق عدالت در بخش های مختلف جامعه از ضرورت های مهم جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۰۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مسئولین و اعضای بنیاد غدیر استان با آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: سلام همه مردم شریف استان مرکزی را خدمت مرجع عالیقدر شیعیان حضرت آیت الله نوری همدانی که حیات با برکتشان وقف اسلام، اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی است را ابلاغ می کنیم و آرزوی توفیقات روز افزون و سلامتی برای شما از خداوتد متعال خواستاریم.

وی افزود: نهج البلاغه شریف بعد از قرآن کریم جامع ترین کتاب مسلمانان است که دنیایی از مطالب و معارف ارزشمند در این کتاب ارزشمند نهفته که حضرتعالی در این خصوص توانایی برجسته ای دارید.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: استان مرکزی همانگونه که در بسیاری از حوزه ها و اقدامات از جمله خدمت به مردم و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی پیشگام است در موضوع نهج البلاغه کارهای بزرگی در استان انجام شده و تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه از برنامه های اصلی در استان است.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد غدیر استان گفت: بنیاد غدیر استان مرکزی که بارها مورد تقدیر مسئولین ارشد این ستاد قرار گرفته اقدامات بسیار زیادی در موضوع نهج البلاغه و ولایت انجام داده و اراده و عزم کافی برای ادامه با قوت این مسیر نورانی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همایش عدالت از منظر اهل بیت(ع) و تبیین نگاه امیرالمومنین(ع) در موضوع عدالت از موصوعاتی است که در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا کمیته های تخصصی همایش تشکیل شده و فراخوان ارسال مقالات علمی انجام شده است.

وی نهج البلاغه امیرالمومنین(ع) را سند حقانیت شیعه برای حمایت از اصل عدالت خواند و افزود: در انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) احیاگر عدالت بودند و امروز تحقق عدالت در بخش های مختلف جامعه از ضرورت های مهم جامعه اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: از تاکیدات مقام معظم رهبری در طول رهبری های حکیمانه ایشان تحقق عدالت است و در بیانیه گام دوم انقلاب بر روی مسئله عدالت تاکید فراوان شده و لذا همه باید تلاش کنیم عدالت در گام دوم محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: استان مرکزی همانگونه که در مسئله غدیر و ولایت جزء سبقت گیرندگان است باید در خصوص عدالت و تحقق آن در بخش های مختلف جامعه پیشگام باشد و دیدار امروز با مراجع معظم تقلید و خصوصا حضرت آیت الله نوری همدانی برای بهره گیری از رهنمودهای ایشان و نشان دادن چراغ راه انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار