خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

همه ما باید عمار انقلاب باشیم

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز وظیفه من و شما انتقال تجربه و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل امروز است؛ همه ما باید عمار انقلاب باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۱۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
همه ما باید عمار انقلاب باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در مراسم دعای پر فیض ندبه که در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ما امروز هر چه داریم از رشادت‌های دیروز شما عزیزان پیشکسوت و شهدای عزیز است.

وی افزود: دشمن در طول این چند سال تلاش کرده در کشور ما نفوذ کند و این امنیت را از مردم ایران بگیرد، اما همیشه دستشان قطع شده و مردم ایران با حضور در صحنه تمام برنامه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: جمهوری اسلامی به حدی از اقتدار رسیده که هیچ کشوری در دنیا جرات دخالت در این کشور را ندارد.

وی افزود: امروز وظیفه من و شما انتقال تجربه و انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل امروز است و جوانان نسل امروز بدانند کجا بودیم و کجا هستیم؛ همه ما باید عمار انقلاب باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کنیم.

مختاری خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم به آینده با آیه شریفه «ان مع العسر یسرا»، و انشالله بتوانیم پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی حضرت صاحب الزمان (عج) با رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) برسانیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار