خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است

تویسرکان-مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: هر آنچه که دستاورد انقلاب اسلامی است مرهون خون شهدا است و نسبت به خون آنها همگی ما مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۲۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در مراسم جشن انقلاب که به میزبانی حوزه مقاومت شهیده سمیه سپاه ناحیه تویسرکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به بیان موضوعاتی در خصوص انقلاب و شکل‌گیری آن پرداخت.

وی با اشاره به وضعیت رژیم پهلوی افزود: رژیم شاهنشاهی پهلوی چه در دوره اول و چه در دوره دوم برخاسته از دل مردم نبود بلکه دست نشانده کشورهای بیگانه بود که به تحقق برنامه‌های غربی در کشور ایران می‌پرداخت.

مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان رژیم طاغوت را یک جرثومه فساد دانست و بیان کرد: این جرثومه توسط انگلستان، به عنوان یک کشور سلطه‌گر در ایران، بعد از کودتای ۲۸ مرداد شروع به کار کرد و عملاً مردم کشور هیچ نقشی در وضعیت حکومت و انتصابات ایفا نمی‌کردند.

وی قدرت رسانه‌ای دشمن را به عنوان یک ابزار بزرگ در برابر اعتقادات و ارزش‌های کشور ایران دانست و گفت: این رسانه در دست دشمنان ما است و هرگونه که می‌خواهند در آن نسبت به تخریب و  وارونه نشان دادن موضوعات با در نظر گرفتن سیاست‌های خود می‌پردازند و هدفش جابجایی دستاوردهای انقلاب نسبت به دوران شاهنشاهی گذشته است و آنها عملاً  عناصر رهبری، دین و ملت بزرگ مارا مورد هجمه و تخریب قرار داده‌اند.

سردار فرجی خطاب به حاضرین تصریح کرد: قدر این کشور و رهبری و استقلال و آزادی را بدانید چراکه هر آنچه که دستاورد انقلاب اسلامی است مرهون خون شهدا است و نسبت به خون آنها همگی ما مسئول هستیم و این مسئولیت را باید به نحو احسن انجام بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار