خبرهای داغ:

ارتقاء شاهرود با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های دانشگاه و شهرداری

شاهرود_طی دیدار مسئولین دانشگاه صنعتی شاهرود و شهردار این شهر، تفاهم نامه همکاری منعقد شده در سال ۱۳۹۷ بین دو دستگاه تمدید شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۹۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در دیدار مسئولین دانشگاه صنعتی شاهرود با شهردار این شهر در خصوص همکاری مشترک بین دانشگاه و شهرداری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تفاهم نامه همکاری منعقد شده در سال ۱۳۹۷ با حضور مسئولین دو دستگاه تمدید شد.
مرتضی ایزدی فرد سرپرست دانشگاه صنعتی شاهرود، در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه اشاره نمود و تاکید کرد: این دانشگاه با وجود نیرو‌های متخصص و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی بعضا منحصر بفرد؛ آمادگی کامل برای حل مشکلات و انجام پژوهش در حوزه‌های مختلف شهر را دارد. وی در ادامه خواستار مشارکت بیشتر و همکاری دو جانبه شهرداری با دانشگاه صنعتی شاهرود شد.
محسن احمدی شهردار شاهرود نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر، در خصوص همکاری و مشاوره با دانشگاه‌هایی معتبر، چون دانشگاه صنعتی شاهرود ابراز خرسندی نمود و گفت: شهر شاهرود دارای پتانسیل‌های ارزشمندی است و قطعا جای رشد بسیاری دارد.
او با اشاره به بهره مندی از ظرفیت‌های موجود دانشگاه در زمینه‌های مختلف، به بیان اهمیت اتمام پروژه‌های نیمه تمام سطح شهر و انجام مطالعات گسترده برای تعریف پروژه‌های جدید جهت پیشرفت شهر تاکید نمود.
احمدی ضمن تاکید به انجام مسئولیت در راستای عملگرای و ارتقا شهر، به استفاده مطلوب از فناوری‌های روز تاکید نمود و ضمن بیان اعلام آمادگی در خصوص همکاری مستمر در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک که در گذشته بین شهرداری و دانشگاه منعقد شده بود، خواستار اجرایی سازی امور برای بهره مندی از ظرفیت‌های جدید و ایده‌های جدید و اجرایی-عملیاتی در سطح شهر شد.
در ادامه این دیدار که با حضور معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دکتر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود همراه بود، در خصوص همکاری‌های دو جانبه در راستای پیشبرد اهداف شهر و دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار