افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های آموزشی در نیشابور با حضور وزیر آموزش و پرورش

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور گفت: سه پروژه آموزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۰۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

محمدولی ایروانی  عنوان کرد: در سفر وزیر آموزش و پرورش به نیشابور آموزشگاه امینی‌پور و آموزشگاه پدران آسمانی افتتاح و عملیات اجرایی تأسیس نود و نهمین آموزشگاه عبدالرضا وکیلی نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه آموزشگاه هشت کلاسه امینی‌پور در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۶۷۰ متر مربع احداث شده، تصریح کرد: میزان اعتبار این پروژه که به صورت مشارکتی احداث شده، بیش از ۳۴ میلیارد ریال است که ۳.۵ میلیارد ریال آن سهم خیر و ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی تأمین شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور ۱۴۰ متر مربع دیوارکشی را از دیگر مشخصات این پروژه برشمرد و گفت: آموزشگاه امینی‌پور در شهر نیشابور افتتاح شده است.

وی همچنین در خصوص پروژه آموزشگاه پدران آسمانی که در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴۹۶ متر مربع در شهر نیشابور به دست وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد، گفت: این پروژه با مشارکت خانواده شهدای گرانقدر و با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

ایروانی تصریح کرد: تعهد خیران در این پروژه ۶ کلاسه سه میلیارد ریال و سهم دولتی ۳۱ میلیارد ریال بوده است که دارای سرویس بهداشتی با ۶ چشمه و ۱۴۰ متر مربع دیوارکشی است.

وی در ادامه از کلنگ‌زنی نود و نهمین آموزشگاه عبدالرضا وکیلی در سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان نیشابور خبر داد و گفت: این هنرستان ۱۲ کلاسه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال که ۱۳۰ میلیارد ریال آن مربوط به ساختمان آموزشی و ۷۰ میلیارد ریال دیگر مربوط به سالن ورزشی است، احداث خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیشابور یادآور شد: این پروژه به صورت مشارکتی کلنگ زنی شده و با همکاری خیر محترم مهندس وکیلی احداث می‌شود.

وی همچنین در خصوص موضوعات مطرح شده در فضای مجازی و رسانه‌های محلی این شهرستان مبنی بر امتناع وزیر آموزش و پرورش از افتتاح آموزشگاه امینی‌پور خاطرنشان کرد: تمام این صحبت‌ها خلاف واقع بوده و همه پروژه‌های آموزشی پیش‌بینی شده با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و کلنگ زنی شده است.

در رسانه‌های محلی بیان شده بود که یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، در مراسم افتتاح دبستان امینی‌پور در نیشابور(به دلیل اینکه مطرح شده بود مدرسه پیش از این افتتاح شده است) حاضر به قیچی کردن روبان افتتاحیه نشده است.

دیدار با جمعی از نمایندگان فرهنگیان نیشابور از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به این شهرستان بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار