خبرهای داغ:
استاندار همدان:

دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی داشته باشند

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه واحدهای تولیدی نباید در مسیری قرار بگیرند که کارگران دلزده شوند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۲۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع)، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی به خصوص سازمان تأمین اجتماعی باید در حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی با توجه به شعار سال که رهبر معظم انقلاب عنوان کردند توجه جدی داشته باشند تا واحدهای تولیدی تعطیل نشوند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نباید در مسیری قرار بگیرند که کارگران دلزده شوند، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

استاندار همدان عنوان کرد: درصدد تقویت زیرساخت‌های تولید دارویی در تویسرکان هستیم که این شهرستان به عنوان قطب تولید دارو در برای سلامت و درمان جامعه شناخته شود و از وابستگی به خارج ما را بی‌نیاز می‌کند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید توجه بیشتری نسبت به پرونده‌های تولیدی‌ها داشته باشند و در این زمینه مانع‌زدایی کنند.

قاسمی‌فرزاد ابراز داشت: سازمان تأمین اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها نباید حساب واحدهای تولیدی را مسدود کنند چرا که آن واحد تولیدی رو به نابودی می‌رود و دیگر نمی‌تواند به تولید خود ادامه دهد و در نتیجه این امر موجب بروز مشکلات عمده‌ای در بخش تولید می‌شود که باید در این زمینه راه گشا باشیم و از واحدهای تولیدی استان حمایت کنیم و گره از مشکلات واحدهای تولیدی باز کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار