خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

تسهیل در روند اشتغالزایی با همکاری دستگاه‌ها و متولیان امر میسر می‌شود

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: تسهیل در روند اشتغال و اشتغالزایی با همکاری دستگاه‌ها و متولیان امر میسر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۷۲
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در دیدار صمیمی با رئیس بانک کشاورزی شعبه فرسفج شهرستان تویسرکان ضمن تبریک دهه فجر همگرایی و هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر اشتغال و اشتغالزایی را نقطه توسعه تولیدات داخلی و جهش تولید عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تسهیل در روند اشتغال و اشتغالزایی با همکاری دستگاه‌ها و متولیان امر میسر می‌شود، افزود: رفع موانع و پشتیبانی‌ها که از منویات رهبری معظم در سال جاری است باعث تسهیل در روند تولید و جهش تولیدات داخلی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: بانک‌های کشاورزی، ملت، تجارت و صادرات، امسال طرف تفاهم اعطای وام‌های اشتغالزایی بوده‌اند که تا امروز همکاری‌های خوبی را با بسیج سازندگی داشته‌اند.

مسعود بیات مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان نیز ضمن تشکر از ریاست بانک کشاورزی فرسفج به ادامه همکاری و تسهیل در انجام امور تاکید و بیان کرد: به توفیق الهی اعتباری برابر یک میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه، طی تفاهمنامه با بانک کشاورزی، به بسیج سازندگی واگذار شده است که تمام این اعتبار محقق و متقاضیان آن در شرف اخذ وام‌های مربوط هستند.

رئیس بانک کشاورزی شعبه فرسفج نیز عنوان کرد: تمام اقدامات در راستای اعطای وام به متقاضیان انجام شده و حتی الامکان سعی شده در ساده‌ترین حالت ممکن با متقاضی همکاری‌های لازم انجام شود.

ابوذر سلگی ابراز داشت: بانک کشاورزی آماده همکاری‌های لازم برابر تفاهم‌نامه بین بسیج سازندگی و بانک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار