خبرهای داغ:
به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس صورت گرفت:

برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم (خواهران بسیج)در شهرستان فردوس

سرهنگ دوم پاسدار محمد فاطمی نسب در اختتامیه این مسابقات قرآنی گفت: سه محور ولایت ، قرآن و مردم باید در حلقه های صالحین سرلوحه قرار گیرد و در جهت ترویج این سه مهم تلاش شود.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۲۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از شهرستان فردوس بیست و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم (خواهران بسیج) توسط تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس برگزار شد.

در این مسابقات که در رشته های حفظ (سه جزء پنج جزء و ده جزء پانزده جزءو حفظ کل  و رشته ترتیل) برگزار شد به نفرات اول تاسوم هدایای ارزنده ای  تقدیم گردید ودر ادامه مسابقات نفرات اول در پنجم اسفند ماه  به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس حجت الاسلام والمسلمین سماهی بیان کرد : یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات ارتباط و انس ارکان شجره طیبه صالحین و بسیجیان با معارف ناب مکتب اسلامی بویژه قرآن و عترت به عنوان قرآن صامت و ناطق است که معاونت تعلیم و تربیت سپاه اقدام به برگزاری این مسابقات قرآنی کرد.

 حجت الاسلام سماهی با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و داوران در برگزاری این مسابقات گفت: پس از بررسی امتیازات احراز شده ، نفرات اول تا سوم در هر رشته و رده سنی اعلام و در مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس سرهنگ دوم پاسدار محمد فاطمی نسب در اختتامیه این مسابقات قرآنی ضمن تقدیر از معاونت تعلیم و تربیت در برگزاری این مسابقات گفت: سه محور ولایت ، قرآن و مردم باید در حلقه های صالحین سرلوحه قرار گیرد و در جهت ترویج این سه مهم تلاش شود.

سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب با بیان اینکه ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است افزود: ولایت فقیه مسئله ضروری کشور ماست و در حلقه های صالحین باید ولایت مداری را در بین جوانان ترویج کنند و باید در حلقه های صالحین بر خواندن ، فهمیدن و عمل کردن به قرآن توجه ویژه شود تا در جوانان ترویج یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار