خبرهای داغ:

۱ فوتی و ۱۲ مردم در حوادث ترافیکی آخر هفته شرق استان سمنان

شاهرود_ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: حوادث ترافیکی در روز پنجم اسفند ماه، ۱کشته و ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۴۱۷۶۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

۱ فوتی و ۱۲ مردم در حوادث ترافیکی آخر هفته شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، فرحناز جان بزرگی اظهار کرد: نخستین حادثه ساعت ۱۳/۴۵ در ابراهیم اباد میامی بر اثر واژگونی L۹۰ روی داد که یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی شاهرود افزود: پس از اطلاع از حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس جاده‌ای میامی به صحنه حادثه اعزام شد.
او با بیان اینکه یک مصدوم این واژگونی متاسفانه در صحنه حادثه جان خود را از دست داد افزود:یک مصدوم دیگر این حادثه با انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین شاهرود منتقل شدند.
جان محمدی گفت:در ساعت ۱۴/۲۰ دقیقه هم تصادف دو خودروی جک و ۴۰۵ در محور شاهرود _آزادشهر ۴مصدوم برجای گذاشت که مصدومین حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی جهت برسی به بیمارستان امام حسین شاهرود منتقل گردید.
او افزود: متاسفانه در روز جاری ۳ مورد تصادف شهری با ۷ مصدوم رخ داد که مصدومین این حوادث جهت برسی و اقدامات درمانی توسط چند دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین انتقال داده شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار