خبرهای داغ:

20 بسته معیشتی در محله اسلامی آل یاسین سرخه توزیع شد

گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) اقدام به تهیه و توزیع 20 بسته معیشتی در محله اسلامی آل یاسین کردند.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۰۲
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با نزدیک شدن به سال جدید و در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند مبلغ 20 میلیون ریال به یک خانواده نیازمند در محله اسلامی آل یاسین (ع) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) جهت تهیه دارو اهدا شد.

همچنین در جهت کاستن فشارها و مشکلات اقتصادی از دوش خانواده های نیازمند 20 بسته حمایتی به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی این پایگاه مقاومت بین نیازمندان محله توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدامات جهادی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان و یاری خیرین و بانیان امر اظهار کرد: این فرهنگ ایرانی اسلامی همیشه و در همه جا به دستگیری از نیازمندان زبان زد بوده است و هر یک از ما جزئی از این فرهنگ هستیم که می توانیم با حرکتی هر چند کوچک و ناچیز در جهت دستگیری از نیازمندان دل کودکان و خانواده ها را شاد و در راستای ترویج و نهادینه کردن  فرهنگ مهر و محبت که  اسلام  به انجام آن سفارش زیادی دارد گام بر داریم.

او افزود: در این دوره نیز بسیجیان این پایگاه مقاومت همچون همه ملت ایران همدلانه در لبیک به این فرمایش معظم‌له، پای کار آمدند و به صورت خودجوش و برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک مؤمنانه، جلوه‌ای از مهربانی، ایثار، فداکاری، امید و همیشه در صحنه بودن را به نمایش گذاشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: با توجه به بالا بودن هزینه های درمان و مشکلات اقتصادی خانواده ها در سطح محله در این دوره مبلغ 20 میلیون ریال به یک خانواده نیازمند جهت تامین هزینه ها درمانی و دارو اهدا شد.

اسیری بیان داشت: همچنین با یاری خیرین 20 بسته معیشتی شامل حبوبات، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، قند، برنج، چای، مرغ، تن ماهی و گوشت به نیازمندان محله اسلامی آل یاسین اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار