خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع)  همدان:

هدف از جشنواره حبیب حرم شناساندن سیرت سردار همدانی است

همدان-مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع)  همدان گفت: هدف از جشنواره حبیب حرم شناساندن سیرت سردار همدانی از لحاظ ابعاد شخصیتی و سبک مدیریتی است.
کد خبر: ۹۴۱۸۷۶۳
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر ترکاشوند در آئین تجلیل از خادمان برگزاری چهارمین جشنواره حییب حرم که در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی، فرهنگی آبیاران همدان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داد که در سال ۱۴۰۰ افتخار برگزاری چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری حبیب حرم که با نام و یاد سردار همدانی را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بعد از شهادت سردار همدانی خلأ نبود ایشان را در استان و کشور احساس می‌کنیم، گفت: این خلأ ما را بر آن داشت قدمی را در راه شناساندن سیرت سردار همدانی از لحاظ ابعاد شخصیتی و سبک مدیریتی برداریم.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع)  همدان گفت: نیت بسیج هنرمندان استان در برگزاری جشنواره این بود که جدای از مقوله نظامی‌گری بتوانیم به نگاه هنرمندانه این شهید بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه خاطرات سردار همدانی باید برای نسل‌های آینده به نظم و نثر در آید؛ گفت: در جشنواره حبیب حرم ۴۲۰ اثر در چند بخش عکس، ادبیات و شعر، هنرهای تجسمی و ... جمع آوری شد و با داوری‌های استانی و کشوری منتخبین مشخص شدند.

ترکاشوند عنوان کرد: اگر می‌بینیم دشمن در عرصه رسانه و هنر ورود پیدا کرده و به جنگ و مقابله با پرچم توحید و ولایت برخاسته ما هم به تأسی از قرآن باید با همین ابزار رسانه به مقابله با آن برخیزیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره دغدغه فرهنگ را دارند، گفت: فرهنگ متعالی اسلامی را می‌شود در قالب هنر انتقال داد که خدا را شاکریم در این عرصه قدم برمی‌داریم.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع)  همدان ابراز کرد: در سخنرانی‌های اخیر مقام معظم رهبری می‌بینیم که هنوز در قالب هنر نتوانسته‌ایم آن طور که باید نظر ولی خدا را جلب کنیم و ایشان به جامعه هنرمندان نمره منفی دادند چرا که فرمودند در این جنگ باید شهید آوینی‌ها و هنرمندان وارد عرصه می‌شدند.

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و دغدغه‌های مقام معظم را تشریح کنیم و جهاد تبینی که مدنظر مقام معظم رهبری است تحقق بخشیم، خاطرنشان کرد: باید با تمام قوا در میدان باشیم تا حرف امام زمین نماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار