خبرهای داغ:

پویش بچه های آفتاب در سرخه برگزار شد

به مناسبت ماه شعبان، پویش «بچه های آفتاب» شگفتانه ای خاطره ساز، برای فرزندان بی بضاعت مهربان ترین پدر دنیا حضرت مهدی (عج)؛ در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۵۹
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن ماه شعبان پویش «بچه های آفتاب» شگفتانه ای خاطره ساز، برای فرزندان بی بضاعت مهربان ترین پدر دنیا حضرت مهدی (عج) به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) در سرخه برپا شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در خصوص نحوه برگزاری این پ.یش در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: در طی اجرای این طرح در نظر داریم برای کودکان کم‌برخوردار محله که تاکنون جشن تولد شایسته‌ای نداشته اند، مراسمی برگزار کنیم و این برنامه با تهیه هدیه و کیک تولد همراه خواهد بود.

او افزود: با انجام شناسایی و بررسی خانواده های با این شرایط هدیه تولد، کیک تولد و وسایل شادی مثل بادکنک و فشفشه و برف شادی و غیره تهیه و حجت الاسلام و المسلمین عربی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) به همراه چند نفر از اعضای هیئت مدیره محله، از طرف حضرت مهدی (عج) مهربان‌ترین پدر دنیا این هدایا تقدیم آن ها شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) تصریح کرد: در واقع هدف طرح، خاطره‌سازی، ایجاد و تقویت محبت اهل‌بیت (ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم در قلب پاک بچه‌های آفتاب است.

مونسان بیان داشت: اولین جشن تولد با هدف فراهم کردن فضایی شاد و خاطره انگیر ویژه یک دختر بچه در سطح محله برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار