یادداشت//

فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار گرامی باد

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام، سردار سید هاشم غیاثی، در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۷۱
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

 

تقارن روز پاسدار با ولادت سرور و سالار شهیدان، آزاده مرد عالم، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، گواه و مصداق روشن و بارزی بر جایگاه والا و مقام پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی است.

 

 

انسان‌های وارسته و جان‌برکفی که در مهم‌ترین بزنگاه‌های تاریخ، با عزمی راسخ بر می‌خیزند و همچون سدی ستبر و مستحکم در مسیر احقاق حق و حقیقت و صیانت از مظلوم قدم گذاشته‌اند.

 

 

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلاء به عنوان روز "پاسدار" و برگزیدن میلاد علمدار کربلاء به عنوان روز "جانباز"، نشانه‌ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره‌های تابناک آن است.

 

 

روحیه مستحکم و ظفرمند پاسداران عزیز انقلاب اسلامی در مسیر احقاق حق و حقیقت، بدون شک برگرفته از نهضت عاشورا و حق طلبی امام حسین(ع) است زیرا در تمام عرصه ها در جهت تحقق بخشی به عدالت خواهی و حقیقت جویی از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

 

سوم شعبان، روز پاسدار، روز مردان است که همچون دژی مستحکم، آگاهانه و شجاعانه مانند مقتدای خود امام حسین (ع) در جهت دفاع از ایران سربلند و رسیدن به حق از هیچ کوششی دریغ نکرده و همواره نقش محوری در دفاع از ارزش‌های جامعه ایفا می‌کنند.

 

چهارم شعبان نیز به حرمت وجود غیور مردان و زنان صبوری که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری را آموخته اند و در دفاع از خاک پاک ایران و ملت عزیز، به افتخار جانبازی نائل شده اند ،  به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

 

 با نثار صمیمانه‌ترین درودها به ارواح طیبه شهدا و امام راحل و ارج نهادن به جانفشانی‌های جانبازان، پاسداران و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، خجسته میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز را به ملت غیور ایران، خانواده‌های معزز شهدا، پاسداران، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تبریک عرض کرده و رحمت بیکران الهی برای امت اسلامی مسئلت داریم.

 

سید هاشم غیاثی

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار