خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

اجرای رزمایش‌های چند بعدی توسط سپاه ناحیه همدان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای رزمایش‌های چند بعدی فرهنگی، هنری، جهادی و بصیرتی به مناسبت روز پاسدار توسط پاسداران سپاه ناحیه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از بدو تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسداران شاگردان نشان داده‌اند تک‌بعدی نبوده و در هر جایی که انقلاب اسلامی و مستضعفان جهان نیاز به کمک داشته بدون هیچ چشم داشتی در آنجا حضور یافتند، و نمونه‌های آن را در می‌توان در ماجرای سیل، زلزله، داعش و همچنین شیوع ویروس کرونا مشاهده کرد.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی، فلسفه و رسالتی متفاوت از سایر نیروهای مسلح کشور دارند، و همانطور که در اطلاعیه تاسیس سپاه شورای انقلاب در دوم اردیبهشت سال ۵۸ بیان شده، رسالت پیشبرد امر عظیم انقلاب اسلامی و پاسداری از آن را بر عهده پاسداران است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: افتخار بزرگ دیگری که نسیب ما پاسداران شده این است که روز پاسدار مصادف با سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است و باید این افتخار را ارج نهیم.

وی بیان کرد: سپاه ناحیه همدان به مناسبت این روز بزرگ، خدماتی را همچون گذشته در قالب رزمایش چندگانه فرهنگی، هنری، بصیرتی و جهادی به مردم ارائه می‌دهد.

حسینی اولین رزمایش را، رزمایش خدمات رسانی به نیازمندان و مردم کم‌برخوردار حاشیه شهر بیان کرد و افزود: در این طرح توزیع بسته‌های معیشتی، ویزیت رایگان، اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی را خواهیم داشت.

وی رزمایش بعدی را رزمایش جهاد تبیین دانست و گفت: در این طرح در تمام مساجد حداقل یک نشست بصیرتی سیاسی باهدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و امیدآفرینی اجرا شده و همچنین طرح دیگری در همین راستا باعنوان رزمایش طرح ثامن در فضای مجازی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان رزمایش دیگر را رزمایش کمک به هوای پاک دانست و گفت: در این رزمایش نیز با همکاری منابع طبیعی و شهرداری همدان در سطح شهر اقدام به کاشت نهال‌های مثمر و غیرمثمر خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها نیز حضور در نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان و غیره است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار