خبرهای داغ:
به مناسبت روز پاسدار انجام شد:

دیدار فرمانده و نیروهای ناحیه مقاومت سپاه خوسف با امام جمعه شهرستان

به مناسبت ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، جمعی از پرسنل سپاه شهرستان خوسف با حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی؛ امام جمعه خوسف دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۳۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، امروز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه و به مناسبت ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، جمعی از پرسنل سپاه شهرستان خوسف با حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی؛ امام جمعه خوسف دیدار و گفت و گو کردند.

ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار به همه پاسداران و حافظان نظام و ارزش های انقلاب؛ بیان کرد: پوشیدن لباس مقدس پاسداری حقیقتا افتخاری برای همه ما هست که البته در کنار این غرور و افتخار باید جوابگوی مسئولیت های ناشی از پوشیدن این لباس مقدس نیز باشیم.وی افزود: حضرت آقا در جایی می فرمایند که من از سپاه راضی ام اما در ادامه نیز فرمودند«ولی قانع نیستم». لذا بر طبق این فرمایش حضرت آقا ما باید در هر جایگاهی که هستیم بیش از پیش کوشش و تلاش کنیم و همت جهادی از خود به خرج دهیم تا بتوانیم در برابر وظایف و مسئولیت های سنگین ناشی از پوشیدن این لباس سربلند بیرون بیاییم و شرمنده شهدا نشویم.

شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف نیز ضمن تبریک روز پاسدار به همه سبزپوشان حریم ولایت؛ بیان کردند: اساسا تمدن و ساختن یک تمدن امری تدریجی است و نیاز به دهه ها و بلکه قرن ها کوشش و فکری و عملی دارد. لذا برای ساختن تمدن نوین اسلامی نیز باید مجدانه و بی وقفه تلاش کنیم و از مشکلات پیش رو نهراسیم که البته در این راه نقش پاسداران و سپاه سرافراز نقشی اساسی و پررنگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار