نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رسالت مستقیم سپاه، دفاع از کیان نظام و حفظ امنیت است

آیت الله محامی:در شرایط موجود که کشور دچار مشکل اقتصادی است سپاه در عرصه کارهای عمرانی، بستر اشتغالزایی و رفع محرومیت ورود پیدا کرده و باعث کاهش آلام مردم شده که چنین چیزی شایسته تقدیر استو
کد خبر: ۹۴۱۹۵۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن حضور در محل ستاد فرماندهی قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه و دیدار با سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه و فرماندهان ارشد سپاه استان به استماع گزارشی از وضعیت امنیتی، میزان هماهنگی مجموعه‌های نظامی در برقراری امنیت استان و آخرین شرایط مرزهای شرقی کشور پرداخت.

امام جمعه زاهدان و فرمانده قرارگاه قدس در ادامه به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای جهاد تبیین و تحقق شعار سال پرداختند.

آیت‌الله محامی بیان کرد: رسالت مستقیم سپاه، دفاع از کیان نظام و حفظ امنیت است اما در شرایط موجود که کشور دچار مشکل اقتصادی است این نهاد مردمی در عرصه کارهای عمرانی، بستر اشتغالزایی و رفع محرومیت ورود پیدا کرده و باعث کاهش آلام مردم شده که چنین چیزی شایسته تقدیر است و از این بابت از زحمات همه این عزیزان تشکر می کنم.

وی در پایان خواستار برنامه ریزی و افزایش تلاش ها در جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم استان در سال جدید شد و عنوان داشت: انتظار این است که در سال جدید نیز خدمت رسانی به مردم محروم با جدیت بیشتر ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار