سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان؛

با برنامه ریزی و خلاقیت روحیه نشاط و تازگی به کل جامعه بسط داده می شود

سردار شفائی گفت: کشف استعدادهای نابی چون دانیال شه بخش از مناطق حاشیه شهر زاهدان و حضور در رویداد های مهم المپیک، هنر مدیران ورزشی است که در راس مدیریت کلان ورزشی قرار گرفته و باید حمایت از نخبه های استان تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۵۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بمناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و همچنین روز پاسدار، حسین ثوری رئیس و ترمیمی دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، با سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دیدار و این روز فرخنده را به ایشان تبریک و تهنیت گفتند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین میلاد با سعادت امام حسین(ع)، از مجموعه موفق و پر تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به پاس خدمات صادقانه و عملکرد چشمگیر در حوزه های مختلف، بویژه کسب مدال های ارزشمند در میادین مهم ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران و قهرمانان مستعد استان تشکر و قدردانی کردند.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، از مدیریت با درایت و منسجم اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و جوانان بویژه در روستاهای سیستان و بلوچستان، تمجید و آرزوی توفیق روزافزون از خداوند متعال خواستار شد.

 وی با اشاره به استعدادهای نهفته و ظرفیت های سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: کشف استعدادهای نابی چون دانیال شه بخش از مناطق حاشیه شهر زاهدان و حضور در رویداد های مهم المپیک، هنر مدیران ورزشی می باشد که در راس مدیریت کلان ورزشی قرار گرفته و باید حمایت از نخبه های استان تداوم داشته باشد.

 این مسئول شادابی و پویایی هر جامعه را به مدیریت قوی حوزه ورزش هر استان متکی دانست که با برنامه ریزی و خلاقیت قادر خواهیم بود روحیه نشاط و تازگی به کل جامعه بسط داده شود.همچنین ادهم کرد، در خصوص موفقیت های کسب شده و مدال های ارزشمند قهرمانان رشته های مختلف ورزشی بویژه افتخارآفرینی نخبه های بوکس سیستان و بلوچستان در میادین ملی و بین‌المللی مطالبی محضر فرمانده سپاه سلمان استان بیان کردند.

در ابتدای این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه بویژه روز پاسدار به سردار شفاهی، گزارش اجمالی از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه های مختلف قهرمانی، همگانی، روستایی، جوانان و بانوان ارائه کردند.

 همچنین ادهم کرد، در خصوص موفقیت های کسب شده و مدال های ارزشمند قهرمانان رشته های مختلف ورزشی بویژه افتخارآفرینی نخبه های بوکس سیستان و بلوچستان در میادین ملی و بین‌المللی مطالبی محضر فرمانده سپاه سلمان استان بیان کردند.

وی در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی حوزه ورزش و جوانان در نقاط مختلف استان اشاره کرد و از تکمیل هشت پروژه جهش تولید در سیستان و بلوچستان بزودی خبر داد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار