خبرهای داغ:

تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قصرشیرین

آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قصرشیرین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۵۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصر شیرین؛ آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین با حضور حجت الاسلام والمسلیمن جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلیمن مالمیر مسئول امور روحانیت حوزه نمایندگی ولی فقیه ،سردار احمدی پور فرمانده قرارگاه شهید دکامی زاده،فرماندار، مسئول سازمان تبلیغات،فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین و جمعی از پاسداران  در حسینیه سپاه ناحیه قصرشیرین برگزار شد.

در ابتدای مراسم فرمانده سپاه شهرستان سرهنگ دارابی ضمن خیر مقدم به میهمانان از فعالیت های حجت الاسلام شاه محمدی تقدیر کرد.
پس از آن مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) باتبریک ایام شعبانیه با اشاره به تاکید سخنان رهبر انقلاب که باید از همه امکانات برای تبیین جهاد استفاده شود،گفت: بر این اساس برای نصرت دین خدا، مبارزه با دشمن و تبیین آرمان‌های جمهوری اسلامی که ارزش دینی بر آن حاکم است باید در میدان از مبارزه قدمی، قلمی، مالی، تبلیغی و موارد دیگر استفاده شود.
اکنون در عرصه جهاد تبیین از روش‌های شُبهه‌افکنی شامل شایعه پراکنی، کارشکنی در برنامه و ایجاد ناامیدی استفاده می‌شود که برای این منظور رسانه مهمترین ابزار دشمن است.
وی خاطرنشان کرد: در این میان، باید کمبودها و خلاء‌ها پُر شود و بر این اساس باید دید دشمن کجا و چه مسائلی را نشانه گرفته است تا برای همان موضوعات نیز برنامه‌ریزی صورت گیرد. در ادامه به اهمیت فریضه امربه معروف و نهی از منکر فرمودنداحیای این فریضه از  واجبات الهی و سرنوشت در اسلام  و حکومت دینی است و مطالبی مانند جلوگیری از انحرافات اعتقادی ، ممانعت از قانون گریزی، شناساندن انگیزه های دینی و رواج معروفات در جامعه در این فریضه قرار می گیرند
حجت الاسلام والمسلیمن جلیلیان احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اقتصاد مقاومتی را به عنوان دو امر مهم و سرنوشت ساز درنظام جمهوری اسلامی معرفی کرد.
حجت الاسلام جلیلیان به حدیثی از امام سجاد (ع)اشاره کرد و گفت: کسی که امربه معروف و نهی از منکر را رها کند مانند کسی که قرآن را پشت سر انداخته است.  
در پایان مراسم متن تقدیرنامه و حکم مسئولیت  قرائت شد  که در این حکم  حجت الاسلام سعید ابوالفتحی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قصرشیرین معارفه  و حجت الاسلام شاه محمدی تودیع وبه عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب استان معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار