خبرهای داغ:
مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

امنیت امروز کشور را مدیون جهاد پاسداران و نیروهای نظامی هستیم

رزن-مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: با وجود ناامنی‌های موجود در منطقه و درگیری‌های متعدد، کشور ما امنیت را به رخ جهان کشیده و این امنیت مدیون جهاد پاسداران و نیروهای نظامی است.
کد خبر: ۹۴۲۰۴۲۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابراهیم رازینی با حضور در مراسم روز پاسدار شهرستان رزن با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود کشور نبود.

وی گفت: پاسداران در طول انقلاب در همه عرصه‌ها فعالانه حضور داشته و دارد و با الگوگیری از حضرت اباعبدالله (ع) و با عنایت حضرت موفق عمل کردند که نمونه بارز این جهاد، دفاع مقدس است.

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد: دشمن بعد از ۴۳ سال از انقلاب به دنبال جنگ نرم و ناامیدی ملت ایران است بنابراین جنگ امروز که نیاز به جهاد دارد جهاد تبیین است.

وی با اشاره به شبهه پراکنی‌های دشمنان از همه جهات و در همه عرصه‌ها اظهار کرد: با وجود این همه دشمنی عمار زمان کم است و لازم است تا تک تک افراد دلسوز انقلاب چه پاسداران و چه سایر افراد نقش عمار را در این زمان به عهده گیرند.

رازینی با اشاره به سوء مدیریت‌هایی که در دهه گذشته رخ داد، گفت: هر چند سوء مدیریت‌هایی وجود داشت اما دستاوردهایی که طی انقلاب بوده بسیار بیشتر است اما نیاز به جهاد تببین است.

وی با اشاره به زندگانی ائمه معصومین(ع) گفت: غالب کارهای ائمه (ع) در هر زمانی جهاد تبیین بوده است.

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ذکر دستاوردهای انقلاب گفت: در حوزه نظامی کشور ما به حدی از بازدارندگی رسیده است که با وجود ناامنی‌های موجود در منطقه و درگیری‌های متعدد، کشور ما امنیت را به رخ جهان کشیده و این امنیت مدیون جهاد پاسداران و نیروهای نظامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار