خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه امروز

همدان-مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان بر ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه امروز تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۹۱۹
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در دوره تربیت و تعالی که به همت حوزه بسیج مقاومت شهیده سیف همدان با حضور شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: زندگی‌های امروز به شدت رنگ و بوی سبک زندگی بیگانگان را به خود گرفته، در صورتی که کشور ایرانی اسلامی ما دارای پیشینه بالایی بوده، بنابراین باید در راستای احیا و ترویج آن تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی در خصوص سبک زندگی اسلامی و نقش قرآن در این سبک زندگی بیان کرد: توجه به جاری شدن تلاوت قرآن در خانواده‌ها سبب برکت برای اهل خانه و کسب رزق حلال شده و همچنین تربیت و هدایت صحیح فرزندان را در پی خواهد داشت.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با اشاره به سبک زندگی حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت فاطمه (س) نمونه کامل حیات طیبه است، به طوری که پس از گذشت قرن‌ها از شهادت ایشان هنوز برکات زندگی ایشان را در جامعه مسلمین شاهد هستیم.

وی از دیگر اقداماتی را که در زندگی انسان سبب خیر و برکت می‌شود، ذکر صلوات، خوش‌رویی و خوش اخلاقی، قرائت دعا و توسل به اهل بیت(ع) دانست و گفت: با این اقدامات بی‌شک تحمل مشکلات و مصائب دنیوی و اخروی سهل خواهد شد.

مختاری گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در خصوص سبک زندگی اسلامی باید رعایت شود این است که خانواده‌ها مهریه‌ها را کم کنند و سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار گذاشته و ازدواج آسان را ترویج کنند، تا جوانان میل و رغبت بیشتری نسبت به ازدواج داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار