توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

کشف و ضبط محصولات ضد فرهنگی و شیطان پرستی در کرج

مسئول اطلاعات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: سربازان گمنام امام زمان (ع) این ناحیه موفق به شناسایی چندین باب مغازه شدند که اقلام و آلات شیطان پرستی و انحرافات جنسی را به فروش می رساندند.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۷۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول اطلاعات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: سربازان گمنام امام زمان (ع) این ناحیه با رصد اطاعاتی و هوشمندانه در سطح شهر، موفق به شناسایی چندین باب مغازه شدند که  اقلام و آلات شیطان پرستی و انحرافات جنسی را به فروش می رساندند.

وی از کشف و ضبط مقادیر فراوانی کالای قاچاق ضدفرهنگی به ارزش حدود دو میلیارد تومان با هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی خبر داد و افزود: در این اقدام اطلاعاتی ضربتی، مغازه هایی که علیرغم تذکر قبلی و اخذ تعهد، اصرار بر عمل مجرمانه داشتند، با هماهنگی مقام قضایی و اتاق اصناف کرج پلمب شدند.

مسئول اطلاعات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق این مغازه ها شامل البسه، لوازم التحریر، لوح فشرده صوتی و تصویری و زیورآلات مستهجن توقیف شد، هدف فروش این اقلام غیر فرهنگی را قشر جوان و نوجوان وحتی خردسالان عنوان کرد.

وی مطرح کرد: طراحی این اقلام که از مبادی مرزی و به صورت قاچاق وارد شهر کرج شده اند، بسیار جذاب و فریبنده است که شاید عدم آگاهی و سواد رسانه ای کافی خانواده ها نقش بسزایی در استفاده از این اقلام، داشته باشد. دشمنان با چنین اقدامات ضد دینی و ضد بشری در صدد ترویج فرهنگ غربی و آسیب زدن به بنیان خانواده هستند.

مسئول اطاعات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از برگزاری نمایشگاه آگاه سازی ویژه عموم مردم در مصلای کرج در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و توجیهی برای مردم با بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاه و فعالان فرهنگی در کاهش این آسیب بزرگ اجتماعی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به صورت جدی در دستورکار اطلاعات سپاه قرار دارد زیرا معتقدیم که هزینه و تاثیرگذاری فرآیند پیشگیری به صرفه تر از درمان است، بسیجیان و عموم مردم را بازوان مهم و توانمند قدرت اطلاعاتی سپاه دانست و گفت: ما در هر ساعت از شبانه روز از طریق سامانه تلفنی و صندوق صوتی 114 آماده دریافت گزارشات مردمی هستیم.

مسئول اطاعات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ادامه داد: علاوه بر این همه شهروندان کرجی با حضور در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج و ارتباط گیری با شبکه های اطلاعاتی ما در بسیج یاری رسان خادمان خود در امر برقراری امنیت و حراست از انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار