با کاروان نور / ۱۸

شهید محمد بلباسی مرا دعوت به راهیان نور کرد

ساری-سید جواد حسینی ماجرای دعوتش به راهیان نور را اینگونه تعریف می‌کند: «یک ماه قبل ازاینکه به راهیان نور بیایم خواب شهیدی را دیدم که تا بحال شناختی از او نداشتم.»
کد خبر: ۹۴۲۱۸۰۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

شهید محمد بلباسی مرا دعوت به راهیان نور کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی ابراهیمی گتابی- پای حرف‌های خادمین الشهدا که می‌نشینی، چیزی جز عنایت و توجه شهدا نمیتوانی ببینی. آنقدر حضور پر رنگ شهدا را احساس میکنی که دیگر نیازی به تفسیر و دلیل و آیه نیست. فقط کافیست یک چشمه از دریای عنایت شهدا را ببینی و رزقی که شهدا به تو میدهند، بشود برکت سفره  یک سالت و یا شاید برای همه عمر. شهدایی که نزد خدا روزی میخورند و مگر می‌شود این روزی را بین مردم تقسیم نکنند. حالا ما هم در روز نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی (اروحناه فداه) همان وعده الهی ، پای حرف‌های سرآشپز اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک نشستیم که با دیدن یک خواب، پا در مسیر سرزمین نور گذاشت.

سید جواد حسینی ماجرای دعوتش به راهیان نور را اینگونه تعریف می‌کند: «یک ماه قبل ازاینکه به راهیان نور بیایم خواب شهیدی را دیدم که تا بحال هیچ برخوردی با او نداشتم و نمی شناختمش فقط این شهید را در مراسم تشییع شهدای گمنام غواص در ساری دیده بودم  آنهم یک لحظه فقط؛ که من در ایستگاه صلواتی مشغول پذیرایی از مردم بودم.»

سرآشپز اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با اشاره به اینکه سال‌ها کارم آشپزی است و حتی در هئیت‌ها هم آشپزی می‌کنم، می‌گوید: «خواب دیدم که شهید محمد بلباسی مرا به راهیان نور دعوت می‌کند.»

حسینی که حالا لباس خادم الشهدا پوشیده است، ادامه میدهد: «آشپز هیئت قمر بنی هاشم ساری هستم. یک ماه قبل از اعزام راهیان نور، مسئول هئیت با من تماس میگیرد که آیا برای آشپزی غذای زائران شهدا به جنوب میروی؟ من هم که یاد خوابم افتادم فوری گفتم: ازخدامه که برم به زائرها خدمت کنم.»

 حسینی دعوت به راهیان نور و پوشین لباس خادمی را دعوت و عنایتی از طرف شهید مدافع حرم محمد بلباسی می‌داند و اضافه می‌کند: «اولین بار است که به راهیان نور اعزام شدم و این به برکت همان خوابی که از شهید دیدم و باعث شد به اینجا بیایم.»

سرآشپز اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خدمت به زائرین شهدا را یک افتخار برای خود می‌داند و می‌گوید: «خود شهید بلباسی قبل  از شهادت، خادم شهدا بود و ماهم مدیون شهدا هستیم که آرامش و امنیت را به ما دادند و باید راه این شهدا را ادامه بدهیم.»

حسینی با اشاره به اینکه  هر سال اگر توفیق باشد باز هم به راهیان نور میآیم و خادم شهدا می‌شوم، از سختی کار خودش حرفی نمی‌زند و فقط تاکید می‌کند: «همه خادمینی که در اینجا هستند با خلوص نیت کار می‌کنند، هرچند کارشان سخت است.»

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار