خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در گفت و گو با بسیج:

خدمت به زائرین راهیان نور از لذت بخشترین لحظات بندگی، است

تبریز- یکی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: خدمت به زائرین راهیان نور یکی از لذت بخشترین لحظات بندگی است
کد خبر: ۹۴۲۲۵۱۰
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

سید احمد اکرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: جرقه ایجاد ایستگاه صلواتی 15 سال پیش که به عنوان زائر در این مناطق حضور داشتیم در ذهنمان زده شد و تصمیم گرفتیم با دوستان ایستگاهی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر را ایجاد کنیم.

وی هدف از ایجاد ایستگاه راهیان نور را خدمت به زائران عنوان و  بیان کرد: این ایستگاه به تاسی از ایستگاه های زمان دفاع مقدس که رزمندگان پس از بازگشت از عملیات با خوردن چای صلواتی خستگی خود را در می کردند، ایجاد شده است.

اکرامی با بیان اینکه تمامی هزینه های این ایستگاه به شکل خود جوش انجام می شود اضافه کرد: از اولین سالی که این حرکت شروع شده تمامی هزینه ها با همت دوستان و پیشکسوتان تامین شده و هر سال به حمدالله توانسته ایم این راه را تداوم ببخشیم.

وی ادامه داد: امسال از 20اسفند در این اردوگاه مستقر شدیم و تا به امروز به بیش از 20هزار زائر توانسته ایم خدمات ارائه دهیم.

اکرامی بیان داشت: دوستانی که در ایستگاه بنده را همراهی می کنند از ساعت 6 صبح تا 11 شب به زائرین  خدمات ارئه میکنند.

وی در پایان صحبت های خود با دعوت از کسانی که علاقه دارند در این کار خداپسندانه شریک باشند گفت: اگر خیرینی علاقه دارند در این کار سهیم باشند می توانند وجوه خود را به شماره کارت 5859831090912626 بانک تجارت به نام مهدی پیش نماز  واریز کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار