خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار خبر داد

برپایی محافل قرآنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار

بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار از برپایی محافل قرآنی در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۲۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و بهار قرآن اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان محافل نورانی جزءخوانی قرآن کریم در سطح شهر بهار به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار برپا شده است.

وی افزود: با توجه به تقارن آغازین روزهای بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه رمضان برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های مقاومت در حال برگزاری است که از آن جمله غبار روبی مساجد و حسینیه‌ها به همت بسیجیان، تهیه و توزیع سبد حمایتی ویژه نوروز و رمضان، جلسه ختم قرآن به صورت جزءخوانی به نیابت از شهدا و تفسیر روزانه یک آیه و برگزاری مسابقات قرآنی در حلقات شجره طیبه صالحین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری هستند.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهر بهار تصریح کرد: مراسم جزءخوانی قرآن کریم و تفسیر یک آیه قرآنی به همت خواهران بسیجی از جمله برنامه‌های فرهنگی در سطح پایگاه‌های مقاومت است که همزمان با شروع ماه رمضان آغاز شده است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، شب‌های قدر و نشست‌های بصیرتی و بیان احکام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مبلغان از حوزه‌های علمیه و پخت و توزیع غذای نذری به همت خیرین بسیجی نیز از دیگر برنامه‌های ماه رمضان است که برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار