خبرهای داغ:

طرح دیدار با سلیمانی ها در شهرستان سرخه برگزار شد

فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در قالب طرح دیدار با سلیمانی ها با رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۷۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه همراه با اعضای شورا این پایگاه مقاومت در قالب اجرای طرح دیدار با سلیمانی ها با برادر بسیجی محمد رهایی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دیدار و از زحمات وی تجلیل و قدردانی کرد.

اکبر رهایی در این جمع اظهار کرد: انگیزه رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامیت ارضی و ناموس کشور بود که امروز به واسطه آن شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به عنوان الگو و اسوه هستند.

او با بیان اینکه خون دل های بسیاری در دوران دفاع مقدس خورده شده است تا امنیت امروز شکل بگیرد، افزود: امروز جوانان ما باید با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند تا این فرهنگ برای نسل آینده زنده بماند.

فرمانده پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) بیان داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت زحمات بسیجیان، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهدا حاصل شده است و امروز وظیفه همه ما بسیجیان حفظ این اقتدار است.

همچنین جلسه اعضای شورای این پایگاه مقاومت بسیج پیرامون برنامه های شش ماهه اول سال جاری، برگزاری مناسبت ها، موضوع شرایط مالی پایگاه و بودجه بندی و برنامه ریزی برای انجام دیدارها در قالب طرح دیدار سلیمانی ها برگزار شد.

در این جلسه اعضا پیرامون موضوعات مطرح شده گفتگو و تبادل نظر کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار