خبرهای داغ:

شناسایی راهکار‌های عملی برخورد با ناهنجاری‌ها در ستاد فریضتین شاهرود

شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر شناسایی راهکار‌های عملی برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در ستاد فریضتین شهرستان شاهرود تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۵۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

شناسایی راهکار‌های عملی برخورد با ناهنجاری‌ها در ستاد فریضتین شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با تاکید بر توجه جدی به موضوع عفاف و حجاب در جامعه و اتخاذ تصمیمات جدی، اظهار کرد: ناهنجاری و بدرفتاری در موضوع حجاب و عفاف تا زمانی بدحجابی است با تذکر باید جلوی این گونه رفتار‌ها گرفته شود.
جانشین ستاد فریضتین شهرستان شاهرود افزود: قانون‌های بازدارنده در این خصوص وجود دارد و اجازه برخورد با هنجارشکنی‌ها در قانون تعریف شده و باید با جدیت در این خصوص کار کنیم.
او با بیان اینکه در این جلسات باید تقسیم کار شود و این ناهنجاری‌ها دقیق و هدفمند بررسی شود، گفت: راهکار‌های عملی در راستای برخورد با ناهنجاری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
جلالی با اشاره حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر شاهرود، اظهار کرد: باید تصمیم منطقی، محدودیت در تردد و ایجاد فضای فرهنگی در اشاعه فرهنگ دینی در این فضا تلاش کنیم.
او بر نظارت دقیق بر بازار و کالا‌های اساسی در شهرستان و تامین اقلام مورد نیاز مردم تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار