به مناسبت کنگره شهدای عشایری؛

یکی از میادین شهرهای لردگان به نام شهدای عشایری نامگذاری می شود

جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت ویژه بزرگداشت کنگره ده هزار شهید عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۷۶۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت ویژه بزرگداشت کنگره ده هزار شهید عشایری کشور در استان با حضور فرماندار شهرستان لردگان و دبیر کنگره ده هزار شهیدعشایری کشور در استان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضا در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری بر گزار گردید .

در این جلسه رضا بابامیری فرماندار شهرستان لردگان گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم. اگر نبود این شهدای عزیز معلوم نبود ماها الان کجا بودیم و این مسئولیت ها به ما نمی رسید. همه ما در خدمت کنگره شهدای عشایری کشور در استان هستیم و انتظار داریم که دستگاههای اجرایی بخصوص شهرداران در خصوص فضاسازی و اطلاع رسانی در سطح شهرهای شهرستان به موضوع کنگره شهدای عشایری کشور درست اطلاع رسانی نمایند.

وی از نامگذاری یکی از میادین شهرهای شهرستان لردگان بنام شهدای عشایری کشور یاد کرد و از شهرداران خواست حتما در جلسات نامگذاری شهرهای لردگان – مال خلیفه –منج و سردشت یکی از میادین خود را با نام شهدای عشایری مزین نمایند.

سرهنگ ایزدی فرمانده سپاه عشایری استان نیز گفت: اولین جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان لردگان در سال جدید در راستای استقبال از کنگره ده هزار شهید عشایری کشور در استان با شعار ده هزار شهید ده هزار خدمت امروز در محل فرمانداری با حضور فرماندار محترم تشکیل گردید.

وی افزود: در این جلسه مصوبات خوبی برای حضور مردم شهرستان لردگان در این کنگره گرفته شد که امیدواریم با حضور مردم ولایت مدار این شهرستان در این کنگره یک حضور پر شور وانقلابی را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار