مسئول سیاسی ناحیه بجستان:

سپاه برای همیشه گزینه تحریم بنزین ،دشمن را از بین برد

همایش بصیرتی با موضوع هجمه علیه سپاه در ناحیه مقاومت بسیج بجستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۲۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، همایش بصیرتی با موضوع هجمه علیه سپاه در ناحیه مقاومت بسیج بجستان برگزار گردید. 

 

در این جلسه که با حضور پایوران و سربازان این ناحیه برگزار شد، مسئول سیاسی این ناحیه در ابتدای سخنانش گفت: هدف دشمن در جنگ تحریف و روایت ها همان هدفی است که در هشت سال جنگ و تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی و فتنه ها دنبال می کرده و آن از بین بردن اصل انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود:خداوند کریم در ایه ۹ سوره ممتحنه می فرمایند «: انما ینهاکم عن الذین قاتلوکم فی الدین» تعبیر قاتلوکم فی دین نشان می دهد که همه بهانه های مثل هسته ای و حقوق بشر وموشکی و ... بهانست و هدف اصلی انها از بین بردن انقلاب اسلامی است.بنا بر این هر انچه که در مقابل این دشمن که به خاطر دین با ما می جنگد هم کوتاه بیایم او راضی نخواهد شد ولن ترضی عنک الیهود ولانصری حتی تتبع ملتهم .

 

درویش افزود:دشمن از هر مسیری که برای رسیدن به این هدف حرکت کرده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مقابل خود دیده است و سپاه در همه این مسیر ها مانع رسیدن دشمن به این هدف شده است.

 

مسئول سیاسی ناحیه بجستان افزود: زمانی که دشمن قصد تحریم بنزین ایران را داشت این سپاه بود که با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس نه تنها برای همیشه گزینه تحریم بنزین را از دشمن گرفت بلکه با صادرات بنزین به کشور های دوستی که اتفاقا انها هم تحریم بنزین بودند شکست سختی به امریکا و جهان سلطه وارد کرد.

 

هادی سیاسی ناحیه بجستان افزود :بنابراین خیلی طبیعی است که سپاه مورد هجمه و تخریب دشمن قرار گیرد در صدر اسلام هم همینگونه بود هیچ کس اندازه حضرت امیر ع دشمن نداشت چرایی که علی ع بود که در احد در دفاع از پیامبر بیش از ۷۰ زخم شمشیر برداشت و اجازه نداد برای پیامبر و اسلام اتفاقی بیافتد علی بود که در جنگ خندق زمانی که نام اورترین جنگجوی شبه جزیره عربستان البته تا ان زمان یعنی عمروابن عبدود از خندق عبور کرد و هل من مبارز طلبید(حبیب خدای جهان افرین نگه کرد بر روی مردان دین همه برده سر در گریبان فرو نشد هیچ کس را هوس جنگ او به جز شیر خدا و بازوی دین که شد طالب رزم ان اژدها) 

 

وی افزود :زمانی که حضرت به جنگ عبدود رفتند پیامبر فرمودند: امروز همه اسلام به مقابله با همه کفر رفت این جمله نشان می رهد اگر علی نبود اسلام هم نبود. 

 

ستواندوم پاسدار مصطفی درویش افزود: امام راحل نیز فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و دشمنان بر خلاف بعضی این جمله امام را به خوبی درک کردند و فهمیدند برای این که به هدفشان برسند اول باید از سپاه عبور کنند. 

 

وی ادامه داد:بنابراین زمانی که حضرت علی مقابل کفار و منافقین ایستاد و باعث پیروزی اسلام شد مورد هجمه اینان قرار گرفت و امروز هم سپاه در مقابل دشمنانی که می خواهند انقلابی که جهت احیای اسلام محمدی و علوی برخاسته است از بین ببرند ایستاده است مورد هجمه قرار می گیرد. 

 

وی افزود : هر که دراین بزم مقرب تراست جام بلا بیشترش می دهند یک روز مولا علی ع و یک روز سپاه پیرو خط ولایت علی ع

 

وی همچنین در ادامه به برخی دشمنان سپاه و علل دشمنی انها اشار نمود و در پایان برخی شبهات روز مطرح در مورد سپاه نظیر سپاه و احیای توافق برجام و حضور سپاه در منطقه نیز اشاره نمود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها