بیانیه دفتر امام جمعه شهر اهرم به مناسبت روز قدس

دفتر امام جمعه شهر اهرم دربیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت:قدس فریاد بلند مردمی است یک صدا و یکدل برای دادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۲۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،دفتر امام جمعه شهر اهرم دربیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت:قدس فریاد بلند مردمی است یک صدا و یکدل برای دادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است. 

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

در گذر آخرین ایّام ماه مبارک رمضان، به آدینه ای رسیده ایم که به فرمان بت شکن دوران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه روز جهانی قدس نام گرفت. فلسطین مهد سه دین آسمانی یهودیت، مسیحیت و اسلام بوده و فلسطین در جایگاه ادیان آسمانی، محل ظهور پیامبران الهی، اولین قبله مسلمانان و محلّ عروج پیامبر(ص) است.

روز قدس، روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

قدس فریاد بلند مردمی است یک صدا و یکدل برای دادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است. ان شاءالله روز جمعه دست در دست هم اضمحلال رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست را فریاد خواهیم زد.

*دفتر و ستاد نماز جمعه شهرستان تنگستان:*
با گرامیداشت روز قدس و همه شهدای انتفاضه بویژه *شهید قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی* که بی شک خون بهای این شهید والامقام فتح قدس می باشد ، اعلام میدارد در پیروی از امر مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با شرکت در *«راهپیمایی روز جهانی قدس»* همگام با تک تک مسلمانان در اقصی نقاط عالم، خشم، نفرت و انزجار خود را از رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان و ایادی آنها اعلام داشته تا به حول و قوه الهی با وحدت آحاد مسلمانان، فرمایش رهبر مسلمین جهان «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» به منصه ظهور برسد و اثری از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی باقی نماند.

«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ و مُبیرِ الظّالِمینَ»


نَصرُ مِنَ اَللّه وَ فَتح قَریب

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار