فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم سپاه معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۸۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم سپاه معارفه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر،دریادار دوم پاسدار محمد حسین بارگاهی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصار الحسین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر دیّر افزود: شهیدان از همه چیز خود گذشتند و ما وظیفه داریم  برای ادامه راه شهیدان در این مسیر حرکت کنیم .

وی اضافه کرد: شهیدان از هر چیز خود گذشت کردند و دنیای باقی را برای خود خریدند و به ما یاد دادند که باید در این مسیر قرار بگیریم.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از مبارزه با دشمن کوتاه نیامد و خدا این شهید را برای ما نگه داشت تا این بزرگوار را بشناسیم و از وجود این سردار بزرگ بهره مند شویم.

وی گفت: باید وصیت نامه شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم سپاه معارفه شد

نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:در قرآن برای یک فرمانده موفق دو ویژگی قدرت علمی و دانایی و توان مدیریت و دیگری توان جسمانی بیان شده است که امروز به آن نیاز داریم.

حجت الاسلام فاطمی والا افزود: قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم سپاه معارفه شد

فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: با حفظ آمادگی توان رزمی نیروها با تمام توان از مرزهای آبی کشور دفاع کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تقویت بنیه دفاعی تلاش می‌کنیم.

ناوسالار یکم پاسدار علیرضا احمدی افزود: برقراری تعامل سازنده با دو شهرستان دیر و کنگان که تحت پوشش این پایگاه دریایی هستند از اولویت‌های کاری ما است.

وی عنوان کرد: مردمی بودن، با مردم بودن و در کنار مردم بودن را وظیفه خود می‌دانیم و خود را از بدنه مردم جدا نمی‌بینیم.

در این آیین ناوسالاریکم پاسدار علیرضا احمدی به عنوان فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین(ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی و از خدمات ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد فرمانده پیشین قدردانی شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار