برگزاری بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در لشکر عملیاتی پنج نصر

مراسم بزرگداشتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر با سخنرانی استاد برجسته اخلاق حجت الاسلام راشد یزدی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۲۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، مراسم بزرگداشتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر با سخنرانی استاد برجسته اخلاق حجت الاسلام راشد یزدی برگزار گردید.

 

حجت الاسلام راشد یزدی در این مراسم بیان داشت: بر طبق آیات قرآن و روایات نماز مورد قبول انسان را از فساد و فحشا دور می نماید و نماز مورد قبول نمازی است که در حضور قلب داشته و خدا را در آن منظور کنیم. 

 

این استاد عالی اخلاق ادامه داد:هر عمل صالحی که انجام میدهیم اگر خالصانه برای خدا نباشد اثر گذاری نداشته و در نامه اعمال انسان ثوابی نوشته نخواهد شد. 

 

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان که سپری شده بیان داشت: در ماه مبارک رمضان انسان با روزه داری ترمزش قوی تر می شود و در یک ماه انسان جنگ با نفس خود را انجام میدهد وصبر را تمرین مینماید و یک ماه به خاطر خدا از حلال او صرف نظر می نماید تا بتواند در 11 ماه دیگر نفس خود را ز حرام خدا باز بدارد.

 

حجت الاسلام راشد یزدی شایان ذکر دانست:اولیای دین بر روی گناه نکردن بیش از ثواب کردن و انجام اعمال مستحبی تاکید داشتند و پیامبر(ص) در خطبه ای بیان داشتند که بالاترین اعمال این است که گناه نکنیم و در جایی امام سجاد (ع) فرمودند عابد ترین فرد آن کسی است که انچه خدا حرام کرده است ،سمتش نرود.

 

وی در آخر ادامه داد:اراده را در خود قوی کنید چون اراده گرداننده وجود انسان است و تقویت اراده و بندگی به وسیله ایمان قلبی میسر می گردد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از مربیان ،فرماندهان و متربیان برتر در زمینه های عقیدتی و سیاسی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها