سردار رجب زاده فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر:

تمام کارشناسان نظامی دنیا پیروزی ما در عملیات بیت المقدس را متحیر کننده می دانند

سردار رجب زاده فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در خصوص عملیات غرور آفرین بیت المقدس آزادسازی خرمشهر ، این یادگار دفاع مقدس بیان داشت: عملیات بیت المقدس از پیچیدگی های خاصی برخوردار بود زیرا  خود منطقه خرمشهر با چهار عارضه  رود کارون ، کرخه نور ؛ هور العظیم و شط العرب محاصره بود و اینکار را برای ورود به داخل شهر بسیار سخت کرده بود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۷۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سردار رجب زاده فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در خصوص عملیات غرور آفرین بیت المقدس آزادسازی خرمشهر ، این یادگار دفاع مقدس بیان داشت: عملیات بیت المقدس از پیچیدگی های خاصی برخوردار بود زیرا  خود منطقه خرمشهر با چهار عارضه  رود کارون ، کرخه نور ؛ هور العظیم و شط العرب محاصره بود و اینکار را برای ورود به داخل شهر بسیار سخت کرده بود.

سردار رجب زاده در این گفتگو ادامه داد: از سوی دیگر نگه داری و حفظ  خرمشهر برای صدام حیثیتی بود لذا  عراق با تمام توان داخل و با کمک های  بسیاری که از کشور های خارجی دریافت نموده بود موانع متعددی جهت جلوگیری از ورود ، هلی بورن و... نیروی های ایرانی به خرمشهر کردهبود.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر افزود: از این رو است که تمام کارشناسان نظامی دنیا پیروزی ما در عملیات بیت المقدس را غیر ممکن و متحیر کننده می دانند .

وی در آخر شایان ذکر دانست: لذا رزمندگان ما با سه عنصر توکل برخدا ، اخلاص و پشتکار و تلاش توانستند این کار عظیم رابه انجام رساندند و خرمشهر پاره تن ایران را بهوطن برگردانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها