فرمانده سپاه ساوه خبر داد:

اعزام ۱۵۰۰ زائر ساوجی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره/ ابعاد شخصیتی امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

سرهنگ مهدی گفت: یک هزار و پانصد زائر از اين شهرستان براي شركت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) در 14 خراد سال جاري به مرقد مطهر امام(ره) اعزام مي‌شوند.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۵۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی روز چهار شنبه در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج گفت:این زائرین علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) از برنامه‌های فرهنگی و شناخت شخصیت وصیت سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) بهره‌مند خواهند شد.


سرهنگ مهدی سالروز ارتحال امام راحل را فرصتی برای معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: باید تمام ابعاد وجودی حضرت امام (ره) برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.


وی ادامه داد: عزت امروز و آینده ملت ایران و جمهوری اسلامی از برکات امام راحل است، چون ایشان استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و مردم نیز با تمام وجود از این هدیه گرانقدر در عرصه‌های مختلف دفاع کرده و خواهند کرد.


مهدی افزود: حضور در حرم امام راحل اهمیت زیادی دارد و جهانیان خواهند دید که بعد از گذشت این همه سال، حضور مردم و عشق و علاقه به امام و راه امام بیش از پیش در بین مردم وجود دارد. دشمنان قسم خورده انقلاب دیده اند که هر ساله این عشق و تجدید پیمان محکم‌تر از سال‌های گذشته بوده است.


وی در ادامه اضافه کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت جهانی است و به اعتراف اندیشمندان غربی، قرن بیستم با حضور و اندیشه‌های امام (ره) از قرن آمریکا به قرن خمینی (ره) تغییر نام داده است و این نشان از آن دارد که دشمنان ما با عزت با مقام امام برخورد می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار