عطر افشانی مزار شهدا گرامی داشت هفته جهادکشاورزی در بردسکن

به مناسبت هفته جهادکشاورزی در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه ، مدیریت و کارشناسان جهادکشاورزی ، ادارات تابعه ،نماینده ولی فقیه و جانشین ناحیه سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار بهشت رضای بردسکن به ویژه مزار شهید عبدالرضا داوود موسس جهاد سازندگی بردسکن عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۷۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، به مناسبت هفته جهادکشاورزی در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه ، مدیریت و کارشناسان جهادکشاورزی ، ادارات تابعه ،نماینده ولی فقیه و جانشین ناحیه سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلزار بهشت رضای بردسکن به ویژه مزار شهید عبدالرضا داوود موسس جهاد سازندگی بردسکن عطرافشانی شد.

 

دراین برنامه شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جهادگر را گرامی داشتند.

 

درپایان شرکت کنندگان با حضوربر سر مزار شهید داوود و نثار شاخه های گل یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند و با گلاب مزار این شهید را شستشو دادند.

 

دراین مراسم حجت الاسلام مروجی نسب مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی بردسکن ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی یاد و خاطره شهدای جهادگر را گرامی داشت و در سخنان کوتاهی به ماموریت جهاد کشاورزی در حوزه تولید و امنیت غذایی سالم ، حفظ اراضی کشاورزی و بازرسی و نظارت اشاره کرد و گفت: همان طوری که شهیدداوود با اخلاص و با روحیه جهادی و انقلابی درراستای حل مشکلات مردم بدون توجه به ساعت اداری خدمت می کرد می طلبد امروز هم با همان روحیه به جامعه هدف جهاد کشاورزی خدمت کرد.

 

وی همچنین بر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال تولید ، دانش بینان و اشتغال آفرینی نیز تاکید کرد و گفت: علی رغم همه مشکلاتی که در بخش کشاورزی وجود دارد ولی اقدامات بسیار خوبی در سطح روستاها صورت گرفته است.

 

مهندس مهمیز مدیر جهادکشاورزی بردسکن هم از حضور مدیران ادارات و جانشین فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم عطرافشانی مزار شهدا تقدیر کرد و گفت: در طول هفته جهادکشاورزی بیش از 10 برنامه برگزار می شود که اولین برنامه آن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها