خبرهای داغ:

بانوان ورزشکار با حیا و حجاب در صحنه‌های ورزشی می‌درخشند

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: دختران ایرانی با حیا، حجاب، عفت و غیرت در صحنه‌های محتلف زندگی ازجمله ورزش درخشیدند و همچنان افتخار آفرین هستند.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در آیین تجلیل از بازیکن تیم ملی دختران ایران، خانم ستایش سادات حسینی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ که با فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و جمعی از مسئولین و ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد، اظهار کرد:امیدواریم که دختران ایرانی امثال ایشان که همراه با حیا، حجاب، عفت و غیرت در صحنه‌های محتلف زندگی ازجمله ورزش درخشیدند همچنان افتخار آفرین باشند.

او افزود:امیدواریم همانطور که خانم حسینی برای شهر و کشور ما افتخار آفرین بودند و در بخش بزرگسالان هم افتخار آفرین باشند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه نیمی از جامعه ما زنان و بانوان هستند افزود: همانطور که زنان و بانوان نیاز‌های مختلفی دارند، ورزش نیز یکی از نیاز‌های آنهاست و بانوان در رشته‌های گوناگون ورزشی میتوانند تقویت جسمی و هم روحی داشته باشند.
امینی ادامه داد:بحمدالله در شهر ما به تناسب نیاز شهرستان که البته بیش از آن‌ها استعداد داریم نمونه‌ای از این استعداد هارا در این جلسه شاهد هستیم و از همینجا از تلاش‌ها و افتخار آفرینی‌های بازیکن تیم ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

بانوان ورزشکار با حیا و حجاب در صحنه‌های ورزشی می‌درخشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها