خبرهای داغ:

کلنگ زنی احداث میدان شهید بهشتی شاهرود

شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی از مهمترین سازه‌های اجتماعی یک شهر هستند، گفت: آئین کلنگ زنی احداث میدان انتهای شهرک شهید بهشتی (ورودی شهر از سمت اصفهان) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۲۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

کلنگ زنی احداث میدان شهید بهشتی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در آئین کلنگ زنی احداث میدان انتهای شهرک شهید بهشتی (ورودی شهر از سمت اصفهان) که با حضور ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود، مسئولان شهری و شهروندان منطقه برگزار شد با بیان اینکه در راستای کنترل بار ترافیکی عملیات احداث میدان در دستور کار قرار گرفته است، افزود: هدف از اجرای این طرح توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقای سطح کیفی معابر منطقه و تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.
او با بیان اینکه جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در پروژه‌های عمرانی صورت خواهد گرفت، افزود:امروز مردم از شهرداری‌ها انتظار احداث پروژه‌هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پی گیری‌های مردم این منطقه و اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهردارشاهرود، عملیات‌های عمرانی طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت هستند و قطعا عملیات‌های عمرانی و خدماتی این منطقه تأثیر بسزایی در رشد و شکوفایی شهر خواهند داشت.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه احداث این میدان علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی این منطقه به زیبا سازی شهر از سمت ورودی اصفهان کمک می‌کند، اظهار کرد:اعتبار این پروژه با توجه به تملک‌های صورت گرفته شده وعملیات اجرایی بالغ بر ۶میلیاردو دویست میلیون تو مان اعتبار پیش بینی می‌شود.
شایان ذکر است، این میدان با مساحت بالغ بر ۵۰۰متر مربع، مساحت فضای درگیر، ۷۰۰۰متر مربع و جدولگاری در این طرح ۱۵۰۰متر طول خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار