خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان خبر داد

تهیه و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم توسط بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان از تهیه و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم توسط بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) همدان به مناسبت عیدغدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۲۶
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک عیدسعید غدیر خم اظهار داشت: یکی از سنت‌های حسنه و بسیار موکد در چنین ایامی اطعام دادن است که به همین منظور ۲ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عیدغدیر توسط پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه (س) شهرستان همدان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در عید غدیر افزود: این برنامه‌ها با هدف جذب نوجوانان و جوانان و در راستای بزرگداشت این روز مبارک انجام شد که از مهمترین آنها می‌توان به برگزاری جشن همراه با مولودی و اجرای گروه‌های سرود و سخنرانی، تهیه بسته‌های معیشتی به همراه بسته‌های فرهنگی و رزق معنوی اشاره کرد.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان گفت: بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و به همت بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به تعدادی از برنامه‌های انجام شده گفت: فعالیت‌های ما باید در راستای ارتقا سطح معنوی بسیجیان صورت گیرد تا به هدف اصلی خود که نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه است، برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار