خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پروژه پل روستای بازرگاه با حضور گروه جهادی شهید شیری اجرا می شود

حسینیانی گفت: پروژه پل روستای بازرگاه از توابع الموت غربی با ارتفاع ۴.۵ متر و دهنه ۱۰.۵ متر و عرض عبوری ۶.۸ متر طراحی شده که تماما به صورت بتن درجا و دال بوده و اجرای آن به طور کامل توسط گروه جهادی شهید شیری با نظارت تیم فنی سازمان بسیج سازندگی می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۴۶
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

قزوین_سرهنگ امیرعلی حسینیانی مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اجرای پروژه پل روستای بازرگاه از توابع الموت غربی بیان کرد: ساخت پل بر روی رودخانه ورودی روستای بازرگاه از پروژه های سازمان بسیج سازندگی استان است است.

وی گفت: مطالعات این پروزه از سال ۹۶ توسط اداره راهداری آغاز شد و در سال ۱۴۰۰ اعتباری در کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین برای اجرای آن در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت.

سرهنگ حسینیانی اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبار، در قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)، اعتبار ویژه ای در خصوص اجرای پروژه دیده شد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گفت: نقشه طرح پل با ارتفاع ۴.۵ متر و دهنه ۱۰.۵ متر و عرض عبوری ۶.۸ متر طراحی شده که تماما به صورت بتن درجا و دال اجرا می گردد که اجرای آن به طور کامل توسط گروه جهادی شهید شیری با نظارت تیم فنی سازمان بسیج سازندگی می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها