خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی به دست پاسداران و سربازان ولایت است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به دست پاسداران است که سربازان ولایت هستند.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۸۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در جشن ازدواج «همسفر تا بهشت» که به همت مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) همدان در سالن انصار همدان برگزار شد، اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشید که در زیر سایه ولایت و رهبری زندگی خود را شروع می‌کنید.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به دست پاسداران است که سربازان ولایت هستند، گفت: خداوند نعمت ازدواج را برای انسان فراهم کرد که من و تو به ما تبدیل شود و از تنهایی خارج شویم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه اگر نگاه زن و مرد به زندگی این باشد که دو نفر یک جسم شده‌اند به طور قطع بسیاری از فراز و نشیب‌ها در زندگی حل خواهد شد، عنوان کرد: با توسل به ائمه اطهار زندگی خود را شروع کنید چرا که با این نگاه خداوند هم کمک می‌کند.

وی با اشاره به آیه «یدالله فوق ایدیهم» و با بیان اینکه دست خدا با جماعت است، تصریح کرد: سنت خداوند بر این است که به جماعت کمک کند و با ازدواج بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

سردار مجیدی با بیان اینکه احترام به والدین رمز شیرینی زندگی است، خاطرنشان کرد: زن و مرد در زندگی باید با هم مشورت کنند چراکه با مشورت زندگی موفق‌تری خواهید داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار