خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

جهاد تبیین باید محور فعالیت ها در خنثی سازی توطئه دشمنان باشد

تبریز- فرمانده سپاه جلفا، جهاد تبیین را مهم ترین محور فعالیت ها برای روشنگری و خنثی سازی توطئه های دشمنان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۰۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کریم خوش ترکیب در جمع کارکنان سپاه جلفا در ابتدا به اهمیت جهاد تبیین از دیدگاه رهبر انقلاب اشاره و بیان کرد: جهاد تبیین جهادی است که مخلصانه و بخاطر خدا و با تمام وجود و توان باشد جهاد واقعی آن است که که تمام توان خود را به کار بگیریم و این جهاد ما باید در جهت مقابله با دشمن باشد.

وی اظهار داشت: «جهاد تبیین»، سراسر از ارزش و باور است. میدان مبارزه در عرصه جهاد تبیین، فضای حقیقی و بیش از آن فضای مجازی و رسانه‌ای می باشد و هر کس بهتر بتواند در عرصه تبیین، نقش آفرینی کند در عرصه جهاد تبیین موفق می شود.

خوش ترکیب یادآور شد: همه ما همیشه باید تلاش کنیم تا در جهاد تبیین موفق شویم، باید از فرصت‌های رسانه و فضای مجازی برای جهاد تبیین استفاده کنیم، این جهاد باید برای روشنگری و خنثی‌سازی توطئه دشمنان، محور فعالیت ها قرار گیرد و در این میان جوانان مومن انقلابی نقش موثری دارند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام، اضافه کرد: در هر جایی که دستاورد داشتیم به انقلاب و شعار‌های انقلاب پایبند بودیم و هر جا که از شعار‌های انقلاب، دور شدیم مشکلات ایجاد شد یعنی مشکل ما انقلاب نبود بلکه تفکراتی بود که خلاف جریان انقلاب می‌خواست حرکت کند و این حرکت انقلاب را سست یا در برخی از مصادیق، متوقف کرد.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود تاکید کرد: تمام توصیه هایی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب همچون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت، عزت ملی، مرزبندی با دشمن، مبارزه با فساد و سبک زندگی اسلامی، در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای نهضت امام زمان(عج) به جوانان داشتند، لازم است که در مسئله جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار