خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) عنوان کرد:

مرحله مقدماتی چهل وپنجمین دوره مقدماتی قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل واذان در ستاد لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار شد

مرحله مقدماتی چهل وپنجمین دوره مقدماتی قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل واذان، ویژه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در نمازخانه ثارالله این لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۱۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، مرحله مقدماتی چهل وپنجمین دوره مقدماتی قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل واذان، ویژه نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در نمازخانه ثارالله این لشکر برگزار گردید.

مسئول روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم با هدف شناسایی نیروهای پایور و وظیفه در بحث قرآنی بخصوص در رشته های قرائت، ترتیل واذان می باشد که شرکت کنندگان برتر  با رتبه و امتیاز بالا به مرحله بعدی خواهند رفت.

سرگردپاسدارسعیدکیانی در ادامه گفت:شرکت کنندگان در این مسابقات از نیروهای رسمی و وظیفه ستاد لشکر و کلیه گردانهای امام حسین(علیه السلام) کل استان اصفهان می باشند که با توجه به مشکلات دوری مسیر و راه بعضی از این عزیزان توانستند خود را به این مسابقات برسانند.

لازم به ذکر است که این مسابقات با استقبال پر شور نیروهای رسمی و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار