خبرهای داغ:

دوره یاوران ولایت فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی در سمنان آغاز شد

مراسم افتتاحییه دوره یاوران ولایت فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی در شهرستان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۰۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، افتتاحییه دوره یاوران ولایت فرماندهان پیشگام بسیج دانش آموزی در شهرستان سمنان برگزار شد.
سردار شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان ضمن گرامی داشت تقارن افتتاحیه دوره یاوران ولایت با ماه محرم و صفر اظهار کرد : همان گونه که مجاهدانی به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) لبیک گفتند امید داریم همین جمعیت تا ظهور آقا امام زمان ادامه دهنده راهشان باشند.
سردار شوقانی مولفه اول قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه آن زمان و مبارزه با استکبار جهانی و جهاد کبیر و تبعیت نکردن از ظلم و استعمار دانست و بیان کرد : مقام معظم رهبری بالاترین معروف را حفظ جمهوری اسلامی می داند و به تبع این موضوع ، بر ما لازم است به عنوان سربازان و یاوران ولایت ، در هر کجا که توان داریم نقش آفرینی نماییم.
شوقانی بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان سند مبارکی دانست که رهبر گرانقدر انقلاب در راستای تداوم انقلاب اسلامی در چله دوم انقلاب آن را تفسیر کردند.
وی در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب را سند راهبردی و چراغ راهبردی برای مدیران و به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان زحمت های عمیق و گسترده و آینده سازی و تربیت کادر مجرب برای انقلاب عمیق خواند.
سردار شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد : سه رکن خودسازی ، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی می بایست در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه مورد توجه فرمانده واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی قرار بگیرد.
سردار شوقانی گسترش اعتقاد نظری و التزام عملی به ولایت فقیه که کلید واژه به عنوان دوره یاوران ولایت می باشد ، مسئولیت ما را به عنوان جوان مومن انقلابی و حامی ولایت دو چندان کرده است.
 شوقانی خودسازی نیروی انسانی بر ولایت و اعتقادات را راز پیروزی بر دشمن در جنگ تحمیلی ، علیرغم کمبودهای عظیم نظامی و منابع انسانی دانست و گفت : همه ما باید در راستای خودسازی نظام صحیح تفکر و دستیابی معنوی در چارچوب نظام روز اسلامی برای خود و دیگران در مدرسه نقش آفرینی کنیم.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : فرمانده واحد های بسیج دانش آموزی باید متمرکز به تعمیق تحکیم و آشنایی با امامین انقلاب در راستای جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی بوده و با استفاده از خودسازی ، تحکیم و تعمیق مبانی و اندیشه های امام تاثیرگذاری فرهنگی با باورهای اسلامی ناب داشته باشیم.
سردار شوقانی تاکید کرد: دانش آموزان علاوه بر آن که خود را در علم قوی می کنند باید اهمیت ویژه ای را در حوزه تعلیم و تربیت دینی خود قائل شوند و در واقع جوان مومن انقلابی تابع فرامین امامین است و می بایست در قالب اجرای رکن جامعه سازی بیانیه گام دوم انقلاب محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار