خبرهای داغ:
مسئول خواهران بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

برگزاری برنامه های ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط برای جوانان در چارچوب موازین اسلامی

مسئول خواهران بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی: هدف از برگزاری همایش دوچرخه سواری ایجاد شور و نشاط برای جوانان البته در چارچوب موازین اسلامی و در مکانی ویژه خواهران با رعایت کامل ضوابط معین شده به‌خوبی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۱۱
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

سلمانی مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: همایش دوچرخه‌سواری ویژه دانشجویان دختر در محل دانشگاه سپیده کاشانی بیرجند برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با حضور چهل نفر از دانشجویان دختر فعال بسیجی شهرستان بیرجند متشکل از فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای چارت شورای بسیج دانشجویی عصر سه‌شنبه برگزار شده‌است.

سلمانی با اشاره به اینکه این برنامه در مکانی مختص بانوان برگزار شده خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری برنامه ایجاد شور و نشاط برای جوانان البته در چارچوب موازین اسلامی بوده‌است و با رعایت کامل شرایط و ضوابط معین شده به‌خوبی برگزار شد.

وی عنوان کرد: مسابقه دوچرخه سواری در دو قالب فردی و تیمی که به شکل فردی تفریح دانشجویان بود و در قالب تیمی نیز گروه‌های چهارنفره دانشجویی به‌دنبال یازده توصیه مقام معظم رهبری به جوانان مؤمن انقلابی می‌چرخیدند که در محوطه جای‌گذاری شده بود و باید کارت‌های جملات را پیدا می‌کردند.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان ادامه داد: در پایان نیز از چهار نفر از برگزیدگان که بیشترین توصیه‌های رهبری را پیدا کردند با اهدای جوایزی تقدیر شد.

وی ابراز داشت: امیدواریم این برنامه که در ابتدا برای دانشجویان فعال بسیجی به شکل آزمایشی برگزار شد را در طول سال تحصیلی برای عموم دانشجویان برگزار کنیم تا با ایجاد شور و نشاط و فعالیت ورزشی برای جوانان در چارچوب شرایط و ضوابط و موازین اسلامی اقدام مؤثری انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار