خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

مساجد بهترین سنگر مبارزه با مقابله جنگ نرم هستند

همدان-امام جمعه نهاوند وظیفه مسئولان این است که جنگ نرم را باور داشته و جدی بگیرند و در این سنگر مبارزه کنند و تأکید می‌کنم که مساجد بهترین سنگر مبارزه با مقابله جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۰۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار مدیران ادارات شهرستان به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروزه عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مطرح است، جنگی که دشمن خانواده‌ها را نشانه گرفته و همه ما باید این تهاجم را باور کنیم و برای مقابله با آن مجهز و آماده شویم.

وی با اشاره به فضای معنوی مساجد و برگزاری نماز جمعه و جماعت و اینکه مساجد بهترین سنگر برای مبارزه با جنگ نرم هستند، گفت: اگر زمان جنگ تحمیلی، جنگ سخت و تن به تن داشتیم امروز همان جنگ با دشمنان‌ را در قالب جنگ نرم داریم و تنها در مساجد و نمازهای جمعه و جماعت می‌توانیم از انقلاب دفاع و آن را حفظ کنیم.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: همان‌طور که در آیات قرآن و در روایات آمده، اصل اساسی در نظام اسلامی عدالت بوده و مسئولیت در نظام اسلامی امانت است.

وی افزود: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و همه کسانی که در این نظام مسئولیتی بر عهده دارند، باید امانت‌دار باشند.

مغیثی تصریح کرد: یکی از تفاوت‌های عمده نظام جمهوری اسلامی با سایر حکومت‌ها تفاوت در نگاه به مسئولیت و مردم است و در نظام اسلامی مسئولیت، خدمت صادقانه به مردم است.

وی با اشاره به عمر کوتاه دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: عمر دولت شهید رجایی و شهید باهنر با اینکه کوتاه بود اما این دولت خالصانه به مردم خدمت کرد و علت نام‌گذاری هفته دولت هم به همین دلیل بوده است.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: در اوایل انقلاب لیبرال‌ها و منافقین شعارشان این بود؛ حالا که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده، ما نباید اهل جنگ باشیم، آن‌ها می‌خواستند ارتش را از بین ببرند اما امام راحل با آن‌ها برخورد کرد، در سال‌های اخیر نیز دو تفکر مختلف در جامعه ما نیز خودش را نشان داده و عده‌ای معتقدند که تهاجم فرهنگی هیچ ضرری برای جامعه ما ندارد و تفکر دیگر این است که تهاجم فرهنگی کشور ما در معرض خطر قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز نظام استکبار و مثلث شوم غربی، عبری و عربی دست به دست هم داده‌اند و همه تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب و دین و اعتقادات ما به کار بسته‌اند، اظهار داشت: اگر ما این مهم ‌را باور نکنیم عواقب خطرناکی در انتظار ما خواهد بود.

مغیثی خطاب به مسئولین گفت: امروز و در شرایط فعلی مسئولان ما چند وظیفه مهم بر عهده دارند و اکنون که یک‌سال از فعالیت دولت آیت‌الله رئیسی گذشته است باید به مردم گزارش کار دهند چراکه مردم ما به این دولت امید بسته‌اند.

وی عنوان کرد: وظیفه بعدی مسئولان این است که جنگ نرم را باور داشته و جدی بگیرند و در این سنگر مبارزه کنند و بازهم تأکید می‌کنم که مساجد بهترین سنگر مبارزه با مقابله جنگ نرم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار