شهردار تربت جام در نشست هفته دولت خبر داد:

تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام شهرداری تربت جام/افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی/بازگشایی خیابان ۲۲ بهمن منوط به تصمیم مدیر آموزش و پرورش

شهردار تربت جام با اشاره به تعیین تکلیف شدن پروژه های نیمه تمام گفت: ۲۵ پروژه عمرانی هم با ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۶۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، دکتر اصغر خوشخو شهردار تربت جام در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با تاکید به اینکه اصحاب رسانه مکلفند دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم را به مردم بازگو کنند بیان کرد: اصحاب رسانه قشر تاثیرگذار در جامعه هستند و باید مشکلات، توانمندی ها، چالش ها، نواقص و آسیب های جامعه را به صورت منصفانه مطرح کنند.

تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام شهرداری تربت جام

وی تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام را از جمله برنامه ها و سیاست های اصلی اجرایی دوره ششم شورای اسلامی شهر و شهرداری تربت‌جام برشمرد و تصریح کرد: 105میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای فضا سازی معابر شهری و... بخشی از عملکرد 6 ماهه اول در سال جاری است.

وی در همین راستا اضافه کرد: ۲۵ پروژه عمرانی هم با ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به مناسبت هفته دولت با حضور مردم و مسئولان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهردار تربت جام با بیان اینکه احداث رستوران سنتی دروازه زیارت و بوستان نور و تولید محصولات بتنی در مرحله عقد قرارداد با بخش خصوصی هستیم ادامه داد: پروژه دروازه زیارت با ۷۰ درصد و پارک سوار با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی امسال به بهره برداری می رسد که مطمئناً در ارائه خدمات به مردم و کاهش ترافیک نقش بسزایی را ایفا می کند.

خوشخو تعیین تکلیف شرکت های تامین نیروی انسانی، پرداخت بدهی ها و بروز رسانی حقوق کارگران را بخشی دیگر از عملکرد شهرداری دانست و ابراز کرد: کارخانه آسفالت و شن شویی که از مطالبه به حق مردم در ارائه خدمت بهتر به شهروندان بود از پیمانکار تحویل و در حوزه اختیارات شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به تجهیز ناوگان‌حمل و نقل درون شهری گفت: پنج دستگاه اتوبوس واحد شهری خراب شده با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه از اعتبارات داخلی بهسازی و در مسیر خدمات رسانی به مردم عزیز شهر تربت جام و حومه قرار گرفت.

شهردار تربت جام افزود: بیش از ده هزار متر مربع آسفالت معابر شهری، اجرای ۸ هزارمترمربع تایل فرش معابر شهری ،بهسازی و تجهیز بوستان های شهری، اجرای ۱۱۰۰ متر جدول و معابر شهری از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

بازگشایی خیابان ۲۲ بهمن منوط به تصمیم مدیر آموزش و پرورش

خوشخو با اشاره به عدم بازگشایی مسیر برگشت خیابان ۲۲ بهمن که از مطالبات به حق مردم است گفت: به اتفاق مسئولان ارشد شهرستان بامدیرکل آموزش و پرورش خراسان رایزنی انجام گرفت و مدیرکل مسئولیت گره گشایی از این مشکل ترافیکی را به مدیر شهرستان‌ واگذار کرد که شهرداری منتظر تصمیم عاجل مدیر این اداره است تا هرچه سریعتر این محور بازگشایی شود.

وی ابراز کرد: رفع ترافیک سنگین درون شهری از دیگر برنامه های شهرداری است که در این باره با مشارکت بخش خصوصی پارکینگ طبقاتی درمیدان ولیعصر(عج) احداث می شود و در همین راستا ساختمان احداثی شهرداری تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و ساختمان فعلی نیز برای احداث مرکز تجاری و خدماتی با در مرحله مذاکره با سرمایه گذار است.

شهردار تربت جام نقد منصفانه رسانه ها با راهکاری مناسب می تواند به چالش ها و نواقص شهری و خدمات متنوع کمک شایانی نماید گفت: قطعا مطالبات مردمی پیگیری می شود و تلاش جهادی همکاران ما برای رفع دغدغه های شهروندان عزیز یک عمل و اقدام شبانه روزی است.

درادامه رئیس شورای اسلامی شهر تربت جام گفت: نگاه و دیدگاه ما در بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری تعامل و ارتباط سازنده با اصحاب رسانه در سطح شهرستان به عنوان چشم بیدار جامعه است.

حجت الاسلام حسین بخشی با اشاره به اینکه خبرنگاران مثل کاتبان وحی هستند افزود: شما باید دستاوردهای این نظام را برای برون رفت از فتنه انگیزی و مقابله با روایت نادرست عناصر داخلی و خارجی به طور صحیح و به موقع به سمع و نظر مردم برسانید.

خبرنگار: مهدی حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها