فرماندار دیر:

مدیران ضعیف و ناتوان در شهرستان دیر از کار خود استعفا دهند

فرماندار شهرستان دیر گفت: روحیه جهادی و انقلابی مدیران نیاز کار در شهرستان دیر می باشد که هر مدیری توانایی این گونه کار را ندارد از کار خود استعفا دهد تا زمینه حضور افراد جهادی و انقلابی فراهم شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۴۸
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

مدیران ضعیف و ناتوان در شهرستان دیر از کار خود استعفا دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر صبح امروز در آیین تجلیل از کارکنان نمونه شهرستان دیر ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: مسئولان در راستای حل مشکلات مردم و شهرستان به صورت جهادی کار کنند.

 

باربرز گفت: روحیه جهادی و انقلابی مدیران نیاز کار در شهرستان دیر می باشد که هر مدیری توانایی این گونه کار را ندارد از کار خود استعفا دهد تا زمینه حضور افراد جهادی و انقلابی در شهرستان فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان دیر دارای ظرفیت‌های بالایی همچون بیشترین مرز دریایی در استان و قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است.تصریح کرد: این شهرستان از نظر زیرساخت ها از دیگر شهرستان های استان پایین تر است.

 

فرماندار شهرستان دیر تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت صادقانه و حسن رفتار با مراجعه‌کنندگان، باید در اولویت کاری مدیران و کارکنان زحمت‌کش دستگاه‌های اداری و نهادها باشد.

 

باربرز با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم شیرین و لذت خاصی دارد، گفت: باید تلاش کرد تا در دوران خدمت به مردم نامی نیک از ما در جامعه بماند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارمندان نمونه باید تأثیرگذار و الگویی برای دیگر کارمندان باشند.

 

انتهای خبر/

 

منبع: رخداد جنوب 

ارسال نظرات
آخرین اخبار