خبرهای داغ:

بهره برداری از هشت طرح اقتصادی و عمرانی بخش بسطام شاهرود

شاهرود معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: هشت طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال در بخش بسطام شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۹۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

بهره برداری از هشت طرح اقتصادی و عمرانی بخش بسطام شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در حاشیه افتتاح طرح‌های هفته دولت بخش بسطام اظهار کرد: جایگاه سوخت شهر بسطام که از طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود است با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار و ایجاد اشتغال برای پنج نفر افتتاح شد.
او از بهره‌برداری طرح بهسازی محور قلعه نو خرقان به روستای اَبر به طول چهار هزار ۱۰۰ متر خبر داد و ابراز داشت: این طرح اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سایر منابع به بهره‌برداری رسید.
جلالی با بیان اینکه طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قلعه نو و خرقان با اجرای ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه انجام شد، افزود: برای اجرای این طرح شرکت گاز اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال هزینه کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: اجرای شبکه گاز در ناحیه صنعتی قلعه نو و خرقان نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
او از افتتاح مخزن بتنی ذخیره آب آشامیدنی روستای قلعه نو خرقان به ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مخزن ذخیره آب حجم مخازن این روستا به یکهزار و ۸۰۰ متر مکعب رسید.
جلالی ادامه داد: افتتاح آسفالت ناحیه صنعتی اَبرسج از طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به طول ۱۲ هزار متر مربع در ششمین روز از هفته دولت انجام شد.
فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه واحد پرورش گاو شیری سعید مصدری در مجتمع دامداری بسطام راه‌اندازی شد، افزود: این طرح جهاد کشاورزی، با آورده هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سرمایه گذار و برخورداری از تسهیلات بانکی ۴۷ میلیارد ریالی با ایجاد اشتغال برای ۲ نفر افتتاح شد.
او به افتتاح طرح‌های شهرداری مجن با اعتبار ۶ میلیارد ریال اشاره کرد و ابراز داشت: تعریض معابر به طول ۵۰۰ متر، جدولگذاری به طول یکهزار و ۲۰۰ متر و ایجاد کانال سرپوشیده جمع آوری فاضلاب و آب‌های سطحی به طول ۱۰۰ متر انجام شد.
به گزارش بسیج، دیدار با امام جمعه بسطام و مجن، دیدار با خانواده شهید محسن متولی دربسطام، عطرافشانی گلزار شهدای بسطام از جمله برنامه‌های ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مسوولان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار