اجرای رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر از برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی این سازمان هم‌زمان با سراسر کشور در نقاط مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۳۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

اجرای رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله اسکندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: این رزمایش هم‌زمان با سال روز شهادت شهید رجایی و باهنر با سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قزوین آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این رزمایش، گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات استان بوشهر به مدت یک هفته هم افزا با سایر اقشار بسیج استان به مناطق محروم و روستاها اعزام و خدمات جهادی خود را به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول افزود: برگزاری میزهای خدمت در جایگاه‌های نماز جمعه سراسر نقاط استان بوشهر و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله برنامه‌های مهمی است که در قالب این رزمایش در حال انجام است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر با اشاره به ضرورت توجه به مناطق محروم تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، کمک‌رسانی به دولت در راستای خدمات‌رسانی به نیازمندان و مناطق محروم در روستاها و حاشیه شهرهای استان بوشهر است.

اسکندری خاطرنشان کرد: مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند و توجه به قشرهای محروم جامعه، اعتماد مردم به نظام اسلامی را به دنبال دارد.

وی در پایان گفت: بسیج همه ظرفیت خود را برای کمک به دولت و دستگاه‌های اجرایی در جهت خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌‌تر به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار