خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ:

طرح رتبه‌بندی معلمان عملیاتی شده و به طور قطع اجرا خواهد شد

همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان عملیاتی شده و به طور قطع اجرا خواهد شد و مشکلی برای اجرای این طرح در دولت سیزدهم وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۹۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی سعادتمند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان عملیاتی شده و به طور قطع اجرا خواهد شد و مشکلی برای اجرای این طرح در دولت سیزدهم وجود ندارد.

وی یادآور شد: با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بهره‌گیری از نیروهای انقلابی، جهادی و جوانان برای رسیدن به قله تعالی مورد توجه جدی قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کبودراهنگ گفت: باتوجه به کمبود فضای آموزشی درشهر شهرداری کبودراهنگ باید هرچه سریع‌تر زمینی را در اختیار اداره آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه قرار دهد.

وی خواستار راه‌اندازی رشته معارف شد و تصریح کرد: راه‌اندازی این رشته در شهرستان یک ضرورت است و با افتتاح هنرستان بهیاری این مرکز کار خود را در این شهرستان شروع خواهد کرد.

در پایان جلسه نیز کلاس درس تربیت بدنی آموزشگاه شهدای گمنام کبودراهنگ با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار