در مسجد جامع شهرکرد برگزار می شود؛

آیین گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۷شهریور

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری: از برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور در مسجد جامع شهرکرد خبرداد.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۷۶
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسی انصاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷شهریور، با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) "۱۷شهریور از ایام الله است که ملت شریف ایران یاد آن را زنده نگه میدارند" گفت: ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷، یادآور به خاک و خون کشیده شدن مردان و زنانی بود که خواستار استقلال، آزادی و حکومت اسلامی بودند، ولی پاسخ آنان، گلوله‌های مزدوران رژیم منحوس پهلوی بود.

وی افزود: در این روز مزدوران رژیم ستم شاهی با حمایت اربابان آمریکایی و صهیونیست‌های خون آشام، مردم بی دفاع را به گلوله بستند و خیابان‌های تهران را با خون شهیدان مظلوم گلگون ساختند و این روز به عنوان سند جنایت و خوی وحشی گری رژیم طاغوت در تاریخ ایران برای همیشه ثبت شد.

انصاری گفت: زنده نگهداشتن این روز‌های عاشورایی یک رسالت و وظیفه دینی، ملی و انقلابی است که باید همه نسبت به آن اهتمام ورزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای بزرگداشت این روز حماسی، آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهدای قیام خونین ۱۷ شهریور روز چهارشنبه شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱ همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرکرد با سخنرانی مهندس اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات